1


2


petak, 13. listopada 2017.

Sinoć smo se čuli i našli nakon 3 mjeseca bez kontakta. Iako smo završili na ružan način htjeo sam da je vidim i da se ispričamo kao prijatelji. Dođem ja na naše mjesto i krenemo šetati i naravno odmah ....






Sinoć smo se čuli i našli nakon 3 mjeseca bez kontakta. Iako smo završili na ružan način htjeo sam da je vidim i da se ispričamo kao prijatelji. Dođem ja na naše mjesto i krenemo šetati i naravno odmah velika svađa i međusobna optuživanja, kao da smo samo nastavili tamo gdje smo stali. Kad smo se ispucali jako smo se zagrlili i svatko je proživljavao svoje emocije. Nakon zagrljaja smo se pozdravili i složili da je to naš zadnji sastanak.




Dođem doma legnem u krevet i neće san na oči, oči širom otvorene i osjećam adrenalin a već je 2 ujutro. Uvijek smo se isto osjećali i znam da ni ona ne spava, pošaljem joj poruku i odmah stiže odgovor "znaš li koj je danas datum?" 10.10 njen rođendan. Nikad nisam pratio te rođendane al čim mi je postavila pitanje izletio sam iz kreveta, improvizirao neki poklon, uzeo cd sa našim najdražim pjesmama i krenuo k njoj. Sljedećih 3 sata u autu samo zagrljaj, tišina, pjesme, uspomene i najljepša kiša...

0 komentari:

Objavi komentar