1


2


petak, 13. listopada 2017.

Priznajem, ja sam SERIJSKA PRELJUBNICA





Da preljubnicam nije lako, svedoči priča jedne spisateljice, koja objašnjava zašto ne može da prestane da u različitim muškarcima traži seksualno zadovoljstvo.

Ni posle dva braka i prevara, želja za novim iskustvima je ne prolazi

Nikada nisam pomišljala da bih mogla da varam. Nikada. Ali bila sam udata dva puta i varala sam oba supruga. Nisam ponosna na to. Počinjalo je kao emotivna afera, kada bih upoznala nekoga ko me je baš privlačio. Ali činjenica da sam i dalje za to vrlo zainteresovana, rezultat je neizvesnih emocionalnih ili seksualnih potreba u mojim odnosima. Zato je varam.






Udala sam se sa 23 godine. Bilo je to za mene rano, ali sve moje drugarice su se već udale, a ja sam upoznala dobrog momka, koji me je zasmejavao. Uvek sam slušala da se treba udati za najboljeg prijatelja, pa sam to i uradila. To je bila ogromna greška. Nedostajao mi je taj deo kako je to zaista biti zaljubljen i kako je kada vas privlači nešto više od seksa.

Preljuba je nastajla kao posledica nezadovoljenja mojih želja

Prvi put sam varala jer sam se zaljubila u nekog drugog. Brak mi nije bio ni blizu onoga što sam želela, svega mi je bilo dosta već oko prve godišnjice. Godinu dana kasnije smo se razveli. Nije uradio ništa pogrešno, jednostavno, znala sam da nije čovek za mene. Seksualna provlačnost je bila nula, nisam bila zaljubljena u njega.

Kada sa upoznala drugog, znala sam da takva osećanja treba da imam prema suprugu. Sa seksom smo sačekali da se ja razvedem, ali emotivna afera počela je čim smo se sreli. Udala sam se za njega kada sam imala 27 godina, a deceniju kasnije bili smo razvedeni.

Posle godinu dana nestaloi je privlačnosti






Prevarila sam ga nekoliko puta, rastajali smo se nekoliko puta, probala sam veze sa drugima, vraćala bih mu se, pa bih bila "dobra" jedno vreme, a sve bi na kraju završilo prevarom. A sa njim je sve bilo odlično - imali smo sjajnu komunikaciju, voleli smo se i podržavali, bili smo pravi prijateji. Ali seksualna povezanost je umrla. Seksualni apetiti bili su nam potpuno različiti. Njemu je bilo dovoljno dva puta godišnje. Sve se to završilo mojim noćima u suzama i depresijom.

Ostala sam u tom braku toliko jer su sve druge stavri dobro funkcionisale. I dalje ga volim i to se nikada neće promeniti. Ali moje potrebe su u toj priči zanemarivane, gledao ih je i kao malo uvrnute. Da, želela sam redovno da imam seks.

Nisam jedna od onih koje žele seks sa bilo kim. Probala sam jedan taka sastanak i bilo je očajno. Želim normalnu, intimnu vezu sa odličnim seksom.



Znam da nije dobro da ponekad varam. Nije lako kada vaše potrebe nisu zadovoljene, a izbor da li to učiniti ili ne menja pogleda na sebe, menja vezu, kao i vaš pogled na budućnost.

(harpersbazaar.com)

0 komentari:

Objavi komentar