1


2


petak, 27. listopada 2017.

Pre skoro 8. meseci radila sam u jednom lokalu kao konobarica. Svaki dan je dolazila jedna grupica momaka koji su uvek bili spremni za salu i zezanje. Iz te grupice jedan se meni nabacivao, a drugi je .....







Pre skoro 8. meseci radila sam u jednom lokalu kao konobarica. Svaki dan je dolazila jedna grupica momaka koji su uvek bili spremni za salu i zezanje. Iz te grupice jedan se meni nabacivao, a drugi je mojoj koleginici. Medjutim, meni se svidjeo taj sto se nabavao koleginici. Jednog dana kada moja koleginica nije dosla na posao ja sam je menjala, medjutim ja sam se je*ala sa tim deckom u WC tako sto sam tog dana bila sama sa njima. Rekla sam mu istinu da mi se svidja i da bi volela da vodimo ljubav sa njim u WC, ali da moja drugarica ne sazna za to.





 Prihvatio je dogovor. Nisam joj to nikada priznala. Nakon dva meseca i dobrog je*anja u WC,napustila sam taj lokal i pocela da radim u drugi kao sankerica. Kolega sa kojim sad radim se druzi sa tim deckom koji se meni svidjao. I eto jednom prilikom on dodje kod mog’ kolege na kafu. Srce mi je pocelo kucati kao nikada do tada,mislila sam da ce mi stati. I tako,dolazio je cesto,jednom prilikom me je pozvao na kafu i ja sam pristala. I eto,posle toliko vremena opet smo se je**li. 😊

0 komentari:

Objavi komentar