1


2


utorak, 31. listopada 2017.

Nisam baš vjerovala u ono "bila je zajednička odluka da prekinemo" ali evo, upravo se nalazim u jednoj. I odvratan je osjećaj kad nakon nekoliko godina vidite da nemate iste planove, iste želje, iste .....







Nisam baš vjerovala u ono "bila je zajednička odluka da prekinemo" ali evo, upravo se nalazim u jednoj. I odvratan je osjećaj kad nakon nekoliko godina vidite da nemate iste planove, iste želje, iste ciljeve, kad shvatite da ljubav jednostavno nije dovoljna. On je dobar sa mojom obitelji i prijateljima, kao i ja sa njegovima, živimo zajedno, volim ga i znam da on voli mene, ali on ne želi odustati od svojih planova, kao ni ja od svojih. Pokušali smo naći kompromis ali ne znam, kao da baš nije suđeno, ne nalazimo sredinu.






Tako sam ja nedavno dobila ponudu za posao u inozemstvu, nakon nekog vremena sam ga prihvatila, on je neko vrijeme razmišljao o tome da ide sa mnom, na kraju je rekao da ne može... Ostalo nam je još nešto vremena prije nego odem, ponašamo se što normalnije, samo što mi je neki dan rekao "Otkako smo se upoznali, imao sam osjećaj da ako ne uspijem s tobom, neću uspjeti s nikim." E je*em te, živote više..

0 komentari:

Objavi komentar