1


2


srijeda, 4. listopada 2017.

Imam 24 godine ,dvoje dece i srecno sam udata. Sa svojom porodicom zivim na posebnom spratu dok svekrva zivi ispod nas, sama kako joj je muz davno poginuo. Ona je jedna uzasna osoba i nikako






Imam 24 godine ,dvoje dece i srecno sam udata. Sa svojom porodicom zivim na posebnom spratu dok svekrva zivi ispod nas, sama kako joj je muz davno poginuo. Ona je jedna uzasna osoba i nikako se slazemo. Narucio muz telefon sa neta, juce dosao kurir iz poste da isporuci robu, svekrva je izmislila pricu da sam dovela svalera… moj muz je rekao samo meni za porudzbinu i tu nastaje problem. Nista joj nisam uradila da bi me tako ocigledno mrzela.To se vidi u svakom njenom obracanju, pogledu, svemu.





Ne prodje ni jedan dan a da ne otplacem zbog nje.. Krisom..da ne vidi niko..A onda sutra opet sve joj oprostim i trudim se da uvek budem ljubazna i dobra prema njoj. Kap koja je prelila casu je situacija danas kada sam cula da me ismejava-tacnije moj glas, pred komsinicom na jako ruzan nacin. Normalna sam osoba, zena i majka! Ovo vise ne mogu da trpim…Otkud toliko zlo u ljudima…I zasto..Stici ce je moje suze..znam..

0 komentari:

Objavi komentar