1


2


petak, 27. listopada 2017.

Imam 16 godina i prije 10-ak dana sam dobila poruku sa nepoznatog broja. Predstavio se kao malo stariji muškarac koji je ludo zaljubljen u mene i da me voli, ali da se boji moje reakcije. Bilo mi je malo čudno, ali iskreno prijalo mi je, uostalom koja žena ne voli da bude voljena. Ubrzo nakon te ....




Imam 16 godina i prije 10-ak dana sam dobila poruku sa nepoznatog broja. Predstavio se kao malo stariji muškarac koji je ludo zaljubljen u mene i da me voli, ali da se boji moje reakcije. Bilo mi je malo čudno, ali iskreno prijalo mi je, uostalom koja žena ne voli da bude voljena. Ubrzo nakon te prve poruke stigla mi je i dopuna računa od 50 eura. Kada sam to vidjela skoro sam pala unesvjet od šoka. Nakon toga baš se često čujemo i čak sam mu slala neke moje fotke i nije mi bio problem jer se činio zaista kao divan muškarac. Iako nisam znala o kome se radi, ni kako izgleda kroz te poruke koje mi je slao pokazao mi je da me baš voli, dao mi je tu neku sigurnost. Prije 2 dana mi je tražio da mu pošaljem par fotografija mog mladog tijela, ono skroz bez odjeće. Vjerujte nisam razmišljala ni




sekunde, svukla sam se i usliklala 4-5 fotki te mu ih poslala. Nisam mogla ni da zamislim i samo par sati nakon toga dobila sam brzom poštom bankovnu karticu i pin broj u uz poruku “Koliko ti budeš dobra prema meni toliko ću i ja prema tebi… Neboj se, uskoro ćemo se i upoznati… Tvoj ANĐEO ČUVAR…”





Mislila sam da je naka zafrkancija, ali kada sam otišla da provjerim stanje računa šokirala sam se kada sm vidjela 500 eura raspoloživih sredstava.
Počinjem i ja osjećati te neke leptiriće u stomaku, osjećam da se zaljubljujem i ono još važnije osjećam se voljenom i mngo mi prija. Jedva čekam da se upoznamo, stvarno postajem nestrpljiva 🙂 još kada ne bi bio baš mnogo stariji od mene, bilo bi savršeno.

0 komentari:

Objavi komentar