1


2


petak, 13. listopada 2017.

Evo da se ispovedam. Ljubavni život mi je ravan nuli. Za sebe smatram da sam realan u nekim svojim pogledima. Radim na sebi, aktivan sam, obrazovan, radim na vrlo odgovornom mestu za ...





Evo da se ispovedam. Ljubavni život mi je ravan nuli. Za sebe smatram da sam realan u nekim svojim pogledima. Radim na sebi, aktivan sam, obrazovan, radim na vrlo odgovornom mestu za dobru platu, ne opterecujem se tudjim životima i ne baš nešto izrazito lep.





Devojke čak i ne dodju do te etape da me upoznaju. Nekako kada se napravi presek stanja zapravo baš biraju. Bez obzira na moju komunikativnost i načitanost o svemu i svačemu. Mislim da imaju predrasuda da uvek mogu upoznati boljeg. Sve se svelo na neko gledanje i odmeravanje. Čak šta više da znak da pridješ a kada pridješ onda se čudi što si prišao pa i odgovri negativno. Strah od nepoznatog kao i to da hemija bukvalno ne postoji ostavlja mesta za diskusiju. Pri tom da naglasim da sam uvek spreman svaku devojku da upoznam bez obzira ko je i šta je.

0 komentari:

Objavi komentar