1


2


utorak, 3. listopada 2017.

DOMAĆI SIRUP OD NANE – MENTE





                                                                                                                                                               

Godinama slušam kako je to dobar sirup, pa zašto ga ne praviš…evo konačno sam odlučila isprobati. “Skinula” sam nekoliko recepata s interneta, doradila i napravila jedan recept po svom.





Sastojci

150 g mente ili oko 30 – 35 kom. mladih grančica
1 limun
2 naranče
 40 g limuntusa
2 l vode

Priprema







1.

Grančice mente dobro oprati pod mlazom vode da se opere prašina i uklone bubice i sl.
Limun i naranču potopiti u otopinu vode, octa i sode bikarbone. Ostaviti 5 – 10 minuta. Dobro isprati pod mlazom vode.
2.

Ako se želi sok koji ima nježnu zelenu boju, mentu natrgati na manje komade i usitniti u blenderu (uz dodatak malo vode).
Druga mogućnost je da se menta natrga na manje komadiće, pri tome lagano pritiskati listiće da izađu njeni mirisi. U tom slučaju sok će ostati proziran.
Limun i naranče narezati na manje komade i isto usitniti u blenderu (ili ostaviti u komadićima).
     Uzeti prikladnu posudu, uliti vodu, dodati mentu, naranče i limun te limunsku kiselinu (limuntus).
Promiješati i ostaviti 24h da odstoji. Poklopiti posudu da eterični mirisi mente ne ishlape.
3.

Slijedeći dan procijediti kroz dvostruki sloj gaze.
Dobila sam oko 1,8 l tekućine i na to se stavi 1,8 kg šećera. Koliko tekućine, toliko šećera- kao i kod svih sirupa.
4.

Prema receptima koje sam našla na internetu ide 20 g limuntusa. Prvo sam dodala šećer u manju količinu soka (200 ml) radi probe i bilo mi je preslatko. Naknadno sam dodala još 20g limuntusa. Možda ću slijedeći puta povećati i količinu limuna, bar na 2 komada.
coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar