1


2


četvrtak, 26. listopada 2017.

Mlada učiteljica opominje malog cigu u prvom razredu – “Prekini sa pričom Elvise!”......







Mlada učiteljica opominje malog cigu u prvom razredu
– “Prekini sa pričom Elvise!”
– “Šta ti mene bre opominješ?”
– “Elvise, rekla sam prestani!”
– “Nemoj ti mene da opominješ da ja tebe ne bi poje**o!”
Učiteljica iznervirano izbaci Elvisa napolje i praktično ga odvuče u direktorovu kancelariju. Tamo ona ispriča direktoru šta se desilo…
– “Pa kako se ti to ponašaš? Ti uopšte nisi za normalnu školu! Ko je tebe vaspitao?”, dere se direktor na Elvisa.





– “Ma po*ušiš mi ga matori!”, odgovori drsko Elvis.
Na to se direktor rasrdi, a učiteljica zapanji. Iznervirano, direktor podiže telefonsku slušalicu i poče da propituje Elvisa…
– “Gde ti je otac?”
– “Na sednici Jula.”
– “Gde ti je majka?”
– “Na sastanku SPS-a.”
– “Gde ti je deda?”
– “Na sednici vlade!”
Onda se direktor okrenu učiteljici…
– “Idite, skinite se… dok ja popušim dečku.”

0 komentari:

Objavi komentar