1


2


subota, 30. rujna 2017.

Imam muza pola godine . Bili smo udaljeni mesec dana, on je otisao sa roditeljima u Nemacku. Dok je on bio odsutan ja sam svaki dan isla u grad. Naravno zblizila sam se sa njegovim najboljim ....






Imam muza pola godine . Bili smo udaljeni mesec dana, on je otisao sa roditeljima u Nemacku. Dok je on bio odsutan ja sam svaki dan isla u grad. Naravno zblizila sam se sa njegovim najboljim drugom. Svaki dan smo izlazili a on me odjednom poljubio. Poljubac je dugo trajao a tek zagrljaj, zatim pozvao me u stan, otisla sam bez trunke razmisljanja.




On ima devojku ja imam muza. Sad se cesto gledamo a kad se vidimo i kad smo sami pogledamo se u oci i poljubimo se. On ima nesto sto moj momak nema. A to je sala najprije zabavan je sa njim mogu da se nasalim da se ne naljuti. Ali volim i mog coveka. Ne znam sta da radim. Volim jednog i drugog. I zblizila sam se sa muzevom sestrom koka je starija od mene 5 godina sve pricamo jedna drugoj ali ovo joj nisam rekla niti cu. Pomagajte… 🙁

0 komentari:

Objavi komentar