1


2


subota, 3. lipnja 2017.

Znaci ovo moram napisat nekome, ja sam u braku i potajno sam se muvala sa dečkom koji je naš komšija nisam odmah pristala da spavam sa njim iako sam gorela od želje da probam nešto novo.





Znaci ovo moram napisat nekome, ja sam u braku i potajno sam se muvala sa dečkom koji je naš komšija nisam odmah pristala da spavam sa njim iako sam gorela od želje da probam nešto novo. Vecrs odnosno sinoc sam prevarila muža sa njim i išli smo do kraja, bez zaštite… znam da je išao do kraja  u mene(mislim da znate)... i znam da mogu ispaštati zbog toga.




 Odmah sam jutros navalila na muža, vodili ljubav kao nikad… uzimaću pilule za svaki slučaj, ako zatrudnim jedini izgovor da sam tog jutra zatrudnela sa mužem… nastavću da se ševim sa komšijom, mlad je, lep, zgodan ma sve najj, mmmm neću gubiti svoju slobodu sa mužem imaću komšiju pored sebe i biće kako ja hoću.

0 komentari:

Objavi komentar