1


2


nedjelja, 11. lipnja 2017.

U PREKRASNOM SAM BRAKU, DIVNA SUPRUGA I BEZBROJ LJUBAVNICA…


                                                                                                                                                             

U prekrasnom sam braku, divna supruga i bezbroj ljubavnica. Muškarac sam i sasvim je normalno da imam više žena. Prije par mjeseci sam za vikend otišao na “službeni put” u susjedni grad sa mojom ljubavnicom.





Ali kada sam u subotu uveče u istom hotelu vidjeo moju “finu” ženu sa nekim OLOŠOM OD MUŠKARCA, pao mije mrak na oči. Nisam čekao ni sekunde zaletio sam im se za stol na kojem su se zaljubljeno gledali i nešto pričali i prvo njega dobro naučio pameti da ne dira zabranjeno voće, udate žene, pogotovo ne moju, a onda sam i njoj opalio par šamara. Kada me je pilala od kud ja u istom hotelu, reko sam joj sa sam znao da se nalazi sa ljubavnikom i da sam zbog toga slagao da idem na službeni put.




Malo mi je bilo glupo kada je rekla da je to muž od njene prijateljice koja je u tom trenutku bila u toaletu, i da me nikada nije prevarila niti je o tome razmišljal jer sam ja za nju jedini muškarac, a kada se prijateljica pojavila osjećao sam se kao magarac.

ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar