1


2


četvrtak, 8. lipnja 2017.

Sestra me užasno povredila. Došla je kod mene na dve nedelje u Nemačku, gostila sam je i častila. Čak sam i ja svoj godišnji iskoristila tada da budem s njom, vodila ju svaki dan u grad, šoping, ...






Sestra me užasno povredila. Došla je kod mene na dve nedelje u Nemačku, gostila sam je i častila. Čak sam i ja svoj godišnji iskoristila tada da budem s njom, vodila ju svaki dan u grad, šoping, restorani…kupila sam joj stvari u vrednosti od 600€. Ali bila sam srećna jer sam videla da je ona sretna. I onda, oblačila izazovnu odeću minici, do**cnjaci, helanke, uske, primetila sam da se nabacuje mom suprugu kad ja nisam tu, kad me primeti odmah se sklanja od njega, nekako sam ispala tolerantna, istrpela do polaska.



 Pre polaska autobusa vadim svoj novčanik da joj dam 500€ koje sam spremila da raspodeli mojoj i muževoj porodici, kad novca nema. Uspaničila sam se, tražim po torbi, kad ona kaže: ja sam uzela, sorry, trebalo mi je, mislila sam da nećeš ni primetiti. Žena od 26 godina je mislila da neko neće primetiti da nedostaje 500€… ja za taj novac ustajem u 5:30, naradim se pošteno..ali neki i dalje misle da euri ovde padaju s neba.

0 komentari:

Objavi komentar