1


2


ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

Pre nekoliko godina živeo sam sa devojkom iz jednog razloga: bilo mi je žao da plaća kiriju jer je iz siromašne porodice i iz drugog grada naravno. Voleo sam je ali nikad nisam planirao budućnost sa ...






Pre nekoliko godina živeo sam sa devojkom iz jednog razloga: bilo mi je žao da plaća kiriju jer je iz siromašne porodice i iz drugog grada naravno. Voleo sam je ali nikad nisam planirao budućnost sa njom. Nije bila za mene, bila je dosta asocijalna, mirna, nije imala svoje mišljenje, suprotnost mene... Raskinuli smo posle par godina, povredio sam je. Mislio sam da neću naći bolju od nje. Onda sam upoznao moju sadašnju koja je toliko savršena za mene da ne znam čime sam je zaslužio. Pozitivna, uvek spremna da pomogne, pored nje se smejem kao niko a ranije sam za mrguda važio. Sa njom sam iz ljubavi jako brzo počeo da živim.




 Dodatno me je usrećila kad mi je rodila ćerkicu. Ne mogu da verujem da sam sposoban toliko da volim! Moj savet vam je da ne silite ništa. Prethodnu vezu sam silio, nisam se video pored nje ali mi je bilo dovoljno što je bila dobra. Nije dovoljno! Ako sa nekim ne možete da pričate i da se smejete to vam ni ne treba. Zapamtite, možete bolje onoliko koliko verujete!

0 komentari:

Objavi komentar