1


2


srijeda, 7. lipnja 2017.

Od nove godine se zabavljamo, baš smo se zavoljeli. Prošli vikend sam trebao kod mojih na selo i ona se ponudila da me odveze i da upozna moje roditelje. U startu nisam bio oduševljen tom idejom, ali ....



 
Od nove godine se zabavljamo, baš smo se zavoljeli. Prošli vikend sam trebao kod mojih na selo i ona se ponudila da me odveze i da upozna moje roditelje. U startu nisam bio oduševljen tom idejom, ali nisam imao izbora. Ona je prava gradska cura, šminka, nokti, frizura, a moji roditelji pravi seljaci, sad nije da ih se stidim, ali bojao sam se kako će oni reagovati , pogotovo moja mama.

Čim smo došli i čim ju je moja mama vidjela po pogledu sam shvatio da nije zadovoljna, samo je ćutala i “kiselo se smijala”, a onda dok smo ispijali kafu rekla je mojoj djevojci da bi trebala da “odreže” nokte, jer seoske poslove ne može odrađivati takva, a moja djevojka joj je bez imalo srama odgovorila. NOKTE NEĆU ODREZATI, SEOSKE POSLOVE NEĆU RADITI NITI ĆU IKADA NA SELU ŽIVJETI… Možete zamisliti kako je protekao ostatak dana… Desilo se ono čega sam se plašio, zbog tih maminih komentara sada moja djevojka dovodi u pitanje našu vezu, našu ljubav, budućnost…

a sa druge strane zbog moje djevojke roditelji ne žele da čuju za mene jer sam ih kako kažu osramotio. Shvatio sam da nikada neću biti potpuno sretan, moja djevojka i moji rooditelji se nikada neće slagati, a sve ih volim podjednako. Jednu stanu ću morati žrtvovai ma koliko da bolno nude bilo 🙁

0 komentari:

Objavi komentar