1


2


ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

LJETNE VRUĆINE, SUNCE, PAKAO, A KOMŠIJA SPRAT IZNAS MENE JOŠ VIŠE PALI VATRU U MENI...





Ljetnje vrućine, sunce, pakao, a komšija sprat iznad mene još više PALI VATRU U MENI!. Činjenica da sam duže vremena bez momka i da skoro mjesec dana nisam imala odnos sa muškarcem možda je razlog tome što me je komšija toliko palio. Nisam mogal više da čekam i odlučila sam da mu odem spremna, napaljena, da mu se dam, DA ME UZME.



  Kratka suknjica, majca na bretele bez grudnjaka, moje velike ČETVORKE je više otkrivala nego što ih je skrivala. Odlučna, bez imalo ramišljanja, bez straha da će da me odbije zvonim na vratima. Izlazi on, samo u kratkom šorcu, a prekrasno mišićavo tijelo me dovodi do ludila. Iznenađen, ponudio me je da uđem da popijemo piće. Baš kako sam i planirala, ulazim, ali na moju žalost u sobi zatičem nepoznatu djevojku, ispostaviti će se njegovu vjerenicu.




  Dijasporka, došla na godišnji odmori skoro mjesec dana će da živi sa njim, u njegovom stanu. Čime sam zaslužila ovakvo proklestvo. Prije par mjeseci sam pored momka imala još 4 muškarca, bila sretna, zadovoljna POTPUNO ISPUNjENA. Sada, doslovno moram da molim da me neko… i opet ništa. AAA NE MOGU VIŠE IZDRŽATI…

0 komentari:

Objavi komentar