1


2


ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

Danas sam mislila da umirem… Imam 15 godina i već par mjeseci moj ujak se čudno ponaša sa mnom. Češće nego ikad ranije provodi vrijeme sa mnom. On je inače profesionalni maser i bavi se ..





Danas sam mislila da umirem… Imam 15 godina i već par mjeseci moj ujak se čudno ponaša sa mnom. Češće nego ikad ranije provodi vrijeme sa mnom. On je inače profesionalni maser i bavi se tim poslom skoro 20 godina. Zadnjih par mjeseci me mnogo češće masira, jer kao ja sam u razvoju i treba mi to kako bih izrasla u zdravu ženu. Baš se u tim trenucima, za vrijeme masaže osjećam neugodno. Dok me masira često podvlači ruke ispod mojih gaćica i grudnjaka što prije nije radio. Pokušavala sam mami objasniti da mi je postalo neugodno sa ujakom, ali ona je na ujakovoj strani i kaže da je to normalno jer se razvijam, ali danas se desilo nešto katastrofalno… dok me je ujak masirao, rekao mi je da je vrijeme da probam neku UNUTARNJU MASAŽU, kako mi je rekao… nisam znala šta to znači, samo sam mu rekla “ako ti tako kažeš ujko…” a on me je već povukao na ćošak kreveta i samo par sekundi kasnije sam osjetila kako nešto prodire u mene, dole gdje pišam.





Istog trenutka osjetila sam kako se niz moje butine razljeva neka topla tečnost, postidila sam se, pomislila sam da sam se upišala, a kada sam pogledala niz sebe… vidjela sam krv. Počela sam da paničim, da vrištim, a ujak me tada počeo smirivati, ne vadeći to nešto što je ugurao iz mene. Sve to je trajalo skoro 15 minuta, a kasnije mi je objasnio da je krv normalna reakcija na prvu unutarnju masažu i da ću od svakog narednog tretmana osjećati se sve bolje i bolje. Ne znam… zbunjena sam, ujak govori jedno, ja osjećam drugo… ali valjda je ujak u pravu, mada trenutno sam jako loše, čak sam na trenutke pomišljala da umirem… bol, krv, napetost…baš mi je danas bilo loše. Stvarno bih molila ako neko može da mi sve ovo pojasni, jer sam totalno zb.unjena 🙁

0 komentari:

Objavi komentar