1


2


ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

Cela porodica se okomila na bivšeg muža moje sestre od tetke jer joj je rekao da ima dva sata da spakuje stvari i odseli se. Razlog je veoma jednostavan, varala ga je u braku s nekoliko kojekakvih ....






Cela porodica se okomila na bivšeg muža moje sestre od tetke jer joj je rekao da ima dva sata da spakuje stvari i odseli se. Razlog je veoma jednostavan, varala ga je u braku s nekoliko kojekakvih klinaca koji su se hvalili po selu, pa je on postavio bubice po kući i u njenim kolima da se uveri u istinitost tih priča i tačno je znao kad i gde se s kojim nalazila. Svi ga optužuju za neku špijunažu i žele mu sve najgore, ali ja ga ni najmanje ne krivim. Nek je sto puta moja sestra, nije lepo da se tako ponašala i smatram da je njen bivši muž ispao gospodin.




Mnoge žene za prevaru dobijaju batine, ona treba da bude srećna a ne uvređena kao i ostatak familije. Možete me osuditi i misliti da sam luda što ga podržavam u tome, ali sestro slatka, ako mogu ja biti verna i ako sve normalne žene mogu biti verne, što ne bi i ti mogla? Niko te nije terao da okolo daješ kao da si iz Crvenog krsta. Posle j..... nema kajanja, bar tako govore naši stari. Sad si nabavi šest mačaka i uživaj u životu!

0 komentari:

Objavi komentar