1


2


ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

Zabavljamo se skoro godinu dana i prošli vikend sam išao na ručak kod njenih. Njena majka žena od nekih 40 godina baš se potrudila da me ugosti. Kada sam krenuo kući zahvalio sam joj se i rekao da ....



Zabavljamo se skoro godinu dana i prošli vikend sam išao na ručak kod njenih. Njena majka žena od nekih 40 godina baš se potrudila da me ugosti. Kada sam krenuo kući zahvalio sam joj se i rekao da mi je sada jasno na koga je moja djevojka tako dobra, a osmijeh na njenom licu je bio potvrda da sam i ja njoj po mjeri. Juče dok sam se vraćao kući iz auta ugledam kako trotoarom ide neka žena božanstvenog izgleda, uske helanke koje su dodatno isticale i onako veliku stražnjicu.



 Kao i svaki muškarac dobro sam je propratio, a onda se šokirao kada sam vidio da je to moja buduća tašta. Stao sam i ponudio je da krene sa mnom, da ne ide pješice, na moju sreću pristala je i tada je već više nisam gledao kao taštu, već kao ženu kuju bih dobro… znate već šta. Živjela je relativno blizu, a kako bih dobio što više vremena nasamo sa njm rekao sam da moram prvo da svratim do jedne trgovine.



 Tada sam kao slučajno spustio ruku na njenu nogu, na šta ona nije reagovala. To mi je bio nekako znak da bi moglo biti nešto između nas. Nisam ništa dalje pokušavao, nisam želio da pretjeram i da sve upropastim, ovako neka i ona malo vlaži na mene, pa ćemo vidjeti za par dana. Inače nisam strpljiv, ali ona vrijedi čekanja, a kada se desi… uh, ne mogu ni da zamislim. Vjerujte da bolje, veće i ljepše stražnjice nema… Pišem opet, čim je odradim, samo se nadam da od uzbuđenja i sreće ne umrem na njoj, tj U NJOJ

0 komentari:

Objavi komentar