1


2


ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

Prošli petak nam je došla od ženine sestre kćerka da provede vikend kod nas, kod tetke i tetka. Djevojčica od 18 godina, debeljuškasta, pirgava još uvijek izgleda kao dijete. Obzirom da supruga rad...




Prošli petak nam je došla od ženine sestre kćerka da provede vikend kod nas, kod tetke i tetka. Djevojčica od 18 godina, debeljuškasta, pirgava još uvijek izgleda kao dijete. Obzirom da supruga radi drugu smjenu ja sam je dočekao, otišla je u sobu raspakovala se i sišla kod mene u dnevnu. Vjerujte mi da nikada nisam imao grešne misli prema njoj, ma ni prema jednoj mladoj djevojci, ali ovo nisam očekivao.



  Gledao sam neki film, a ona je došla i imala je običaj da mi legne u krilo, prigrlio sam je kao dijete. Tako smo gledali i u jednom trenutku nisam zna šta me je snašlo, lagano je počela da uvlači ruku u moje gaće. Skočio sam, odgurnuo je od sebe, pitao je šta joj je?? Rekla mi je da želi da imamo odnos i da nikada nije ni sa kim bila. Odbio sam je, počeo da psujem, a ona je tada proplakala i kroz plač rekla da je neće ni jedan muškarac, jer nije dovoljno atraktivna i lijepa, a jednostavno ima jaku potrebu i želju da ima odnos. Izvinula mi se i uplakana otišla u sobu za goste.



  Sjedio sam i razmišljao, šta da radim, bio sam u situaciji da u svakom slučaju griješim i odlučio sam da ako moram da zgriješim, barem nekog usrećim, tačnije nju…
Otišao sam do nje, nemate pojma kako je bila sretna što sam joj došao. Da ne smaram detaljima ispunio sam joj želju i to je to, a iskreno u sovjih 54 godine koliko imam, ne pamtim da sam osjetio takvo zadovoljstvo sa nekom djevojkom.

0 komentari:

Objavi komentar