1


2


subota, 27. svibnja 2017.

Ne znam kako dalje da živim… Moja kćerka jedinica, pre par meseci se udala za najvećeg ološa u gradu… SMEĆE OD ČOVEKA. Moja princeza ima samo 18 godina i ček....



Ne znam kako dalje da živim… Moja kćerka jedinica, pre par meseci se udala za najvećeg ološa u gradu… SMEĆE OD ČOVEKA. Moja princeza ima samo 18 godina i ček je zbog njega i školu napustila, a on… on ima 39 i dva braka iza sebe, više puta bio i u zatvoru… da sad ne nabrajam jer mogao bih do sutra. Pre neki dan osetio sam miris marihuane u našem WC-u, moja ćerka počela da konzumira travu, glavni krivaz je ON.



Na sve načine sam pokušavao da je urazumim, ali nije išlo. Prošlog vikenda sam mog “zeta” video sa nekom drugom devojkom u jednom restoranu, bili su zajedno, držali se za ruke i tako to… sve to me mnogo povredilo, bila je to kap koja je prelila čašu, prišao sam mu, zgrabio pepeljaru sa drugog stola i udario ga sa leđa u glavu.



Zbog nanošenja povreda završio sam u pritvoru, a moja ćerka kada je saznala šta se desilo došla je u stanicu policije i dala iskaz kako sam ja više puta pretio njenom mužu, kako sam bolesno ljubomoran, kako ih svakodnevno uznemiravam i još mnogo takvih optužbi. Odrekla me se, ne želi više ni da me vidi ni da me čuje, a ja zbog nje sada čekam poziv sa suda, možda dobijem i koji dan zatvora… Ne znam gde sam pogrešio u vaspitavanju, trudio sam se maksimalno, život svoj posvetio samo njoj nakon što sam se razveo od njene majke.

0 komentari:

Objavi komentar