1


2


petak, 26. svibnja 2017.

Nakon 4 godine veze, moj tadašnji muž me ostavio samu u 6 mesecu trudnoće. Samo je otišao i godinama nisam znala gde je. Imala sam tad 22 godine, bez posla, bez ikoga. Rodila sam svoje dete, i ..


..... A onda mi je nakon dve godine stiglo pismo iz jedne banke, gde su naveli da moram doći na razgovor. Otišla sam i šok! Neko je otvorio račun na moje ime i počeo da uplaćuje velike sume novca, svaki mesec je na račun stizalo 1000€.
Nisam znala od koga je, pa sam odbila, međutim objasnili su mi da je taj novac zapravo za dete i da ga ja kao majka moram podizati.
Danas, nakon 6 godina saznajem da je to zapravo moj muž, otišao je u Ameriku, snašao se i kaže da je to uradio radi nas. Želi da se vrati kako bi nastavili zajedno sa detetom.. Iskreno, volim ga ali ne kao ranije, i ne znam šta sad da radim…

0 komentari:

Objavi komentar