1


2


nedjelja, 28. svibnja 2017.

Moj muž je 10 godina stariji od mene i ima sina iz prvog braka. Alen je prije 4 mjeseca napunio 17 godina i prosto je opčinjen svojom mamom koja je umrla kada je on imao 10 godina. U sobi ima ..



Moj muž je 10 godina stariji od mene i ima sina iz prvog braka. Alen je prije 4 mjeseca napunio 17 godina i prosto je opčinjen svojom mamom koja je umrla kada je on imao 10 godina. U sobi ima bezbroj njenih slika, na laptopu u pozadini je slika te žene. Iskreno ljubomorna sam, jer želim da budem jedna jedina ženska osoba koja se voli u kući i ne želim da neka druga uzima pažnju kako mog muža tako i njegovog sina, pogotovo ne MRTVA ŽENA, nekako se tada osjećam jadno…




Realno nisam mu ništa, znam to, ali ta želja da budem voljena je od mene jača. Zbog toga sam odlučila da privučem njegovu pažnju na naš ŽENSKI NAČIN. Kada smo sami kod kuće ne nosim grudnjake i gaćice, trudim se da kao slučajno moje grudi i međunožje budu njemu na izvolte, da rasplamcam maštu u njegovoj glavi… Juče dok sam mu usisavala sobu, naravno bez gaćica u kratkoj lepršavoj suknjicu, šokirala sam se kada sam osjetila njegove ruke na mojoj stražnjici, ISPOD SUKNJE…



Tada sam mu smirenim, zavodljivim glasom rekla da to što želi može imati jedino ako ukloni iz sobe sve što podsjeća na njegovu mamu i obeća da će da je zaboravi, a on mi je tada opalio takav šamar da sam skoro pala na pod. Tada me odvukao na krevet i uzeo ono po šta je došao. Odgurivala sam ga od sebe, prijetila da ću ga reći ocu, a on je sve jače navaljivao u mene. Kada je završio rekao mi je da nikada neću zauzeti mjesto njegove mame, jer sam obična droljica.

0 komentari:

Objavi komentar