1


2


subota, 27. svibnja 2017.

Mnogo volim svoju devojku i zaprosio sam je zato što je puno volim i uskoro ćemo se venčati, jer je volim, a i ona mene. Stvarno se osećam predivno pored nje! Ali, znam da ćete me osuditi i nema šta ...




Mnogo volim svoju devojku i zaprosio sam je zato što je puno volim i uskoro ćemo se venčati, jer je volim, a i ona mene. Stvarno se osećam predivno pored nje! Ali, znam da ćete me osuditi i nema šta drugo da uradite. Već tri meseca jednom nedeljno spavam sa koleginicom sa posla.



 Ona je 10 godina starija od mene, izgleda kao top model iako to odećom i manirima ne pokazuje, a u krevetu je prava umetnica. Sa njom spavam jer mi je jako zabavno i nikad se ne zna kako će nam biti , a po nekad ne znamo ni gde će se to desiti. Da stvari budu još gore ona ima muža i dvoje dece. Nemam emocija među nama, i ona to radi iz zabave. Što je najcrnje, ja se ne osećam krivim za to što radim… Baš sam pravi monstrum… oboje smo..

0 komentari:

Objavi komentar