1


2


ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

Devojka me je ostavila posle 2 i po godine veze. Jer sam bio previse previse brinuo za nju, cak se moze reci i previse ljubomoran. Otisla je kod sestre, tamo se nasao neki kreten, i saznam da je bila sa ..





Devojka me je ostavila posle 2 i po godine veze. Jer sam bio previse previse brinuo za nju, cak se moze reci i previse ljubomoran. Otisla je kod sestre, tamo se nasao neki kreten, i saznam da je bila sa nekim  likom. Ja sam joj to oprostio, ali posle 2 nedelje ona mi je rekla da ne moze vise da bude sa mnom, jer vise nije to to. Kaze da nema onog osecaja kad je zagrlim i poljubim




. Danas je otisla da se vidi sa tim kretenom,isli su kod njega .Srce mk se slama kad je vidim sa drugim. Video sam je iz auta, plakao sam kao malo dete. Volim je i dalje i volecu je do kraja zivota. Osecam se krivo i zao mi je sto sam bio ljubomoran. Moj savet svima je, nemojte biti ljubonorni. Kad ona kaze da je sve to uradila zbog toga, jer joj je smetalo, a govorila je da joj smeta. Ja to nisam popravio i eto, umrecu od tuge za njom, ne zelim da zivim…

0 komentari:

Objavi komentar